Monday, September 17, 2018

compression lose ျဖစ္၍ စက္နိုးမရျခင္း
ဒီအခ်က္နဲ႕ပါတ္သက္လို ့ နိုးမရတဲ႕ အေျကာင္းေတြကေတာ့
ဘားမလုံတာ
တက္ပက္ ေထာက္တာ
ဂက္စ္ကက္ ျပတ္တာ ေပါက္တာ
အဆင့္ျမင့္ ျပစ္ခ်က္က
တိုင္မင္ ၂သြားေလာက္ လြဲတာ
ရိမ္း အထာအသို လြဲတာ
camမွာ ရွိတဲ႕ exဘား lift ခ်ိဳ႕ယြင္းတာ
တို ့ျဖစ္ပါတယ္။
ဗားခ်ိဳ႕ယြင္းတာ စစ္ဖို ့ကေတာ့ ကာျဗူရီတာ
ေလ အဝင္ေပါက္ မွာ ဆီအမွဳန္လြင့္ထြက္ေန
တာ ရွဳးရွဳး မည္သံျကာယင္ အင္းလက္ဗား
မလုံတာ ေသခ်ာပါ။
မွဳတ္သံျပင္းျပင္းျကားရပါတယ္။exဗား မလုံ
တာစစ္ရန္မွာ အိပ္ေဇာဆိုက္လင္ဆာ ျဖုတ္
ပီ းcomစတုပ္ကို ေျဖးေျဖးလွည့္ပါ ရွဳးရွဳး
သံျကားယင္ exဗား မလံုတာပါ။
suction မွာ ေလဆီ စုပ္ယူျခင္း အခ်ိန္ ကာ
ျဗူရီတာ ေလအဝင္အသံက ရွီးရွီး အသံျကား
ရပါတယ္။
အျမင္အာရံု အျကားအာရံုျဖင့္ ျပစ္ခ်က္ရွာ
ေဖြျခင္း တမ်ိဳးေပါ့။ဒါဟာလည္း စတုပ္တခု ့
ျခင္း ရဲ႕ လုပ္ေဆာင္ခ်က္ သိရွိဘို ့ လိုပါတယ္။
တက္ပက္ခ်ိန္ညွိ စစ္ေဆးရမယ္။
တိုင္မင္စစ္ေဆးရမယ္။
ဗားဂ်ိုဳးေတြ ဗားမွာခု ့ေနနိုင္တယ္။
ပလပ္ျဖုတ္ပီး ေခ်ာဆီအနည္းငယ္ ထည္ ့ကာ
ကြန္ပရက္ရွင္း တက္လာေအာင္ ျပု ့လုပ္ရပါ
မယ္။ ဖိအားတိုင္း ကရိယာျဖင့္ psi 70ဆို
ေကာင္ပါပီ။
မိမိကိုယ္တိုင္ျပု ့လုပ္ထားေသာ အင္ဂ်င္ျဖစ္
လ်ွင္ ပစၥတန္/ ရိမ္း အေနအထား ျပန္လွန္စစ္ေဆးရန္ လိုအပ္ပါေတာ့တယ္။
တတ္သိ လြယ္ျကပါေစ။


No comments:

Post a Comment